Резултати истраживња слушаности Радија Искон

Истраживање је урадио IPSOS Стратеџик маркетинг у периоду од 17. до 23. маја 2010. Истраживања се раде новембар-мај, узима се једна недеља, деле се упитници репрезентативном узорку који зависи од броја становника у одређеном месту (старости од 10 до 70 година).

Шер проценат указује на однос између броја слушалаца и дужине задржавања на одређеној радио станици. На пример, Искон радио слуша 21.916 врањанаца од укупно 84.774, старости од 10 до 70 година. Искон радио заузима 53 место од свих радио станица у Србији које су ушле у истраживање, и трећи је по слушаности у Врању.

Програмска шема Искон радија

Врло је битно напоменути структуру програмске шеме Искон радија у време истраживања слушаности. Подаци су узети из дневника рада Искон радија који најпрецизније и најдетаљније показује које су се емисије емитовали, ко су били гости, водитељи, колика је била дужина трајања емисија итд. Програмске шеме на сајтовима радио станица не прате сваку промену и самим тим нису поуздани показатељи. Зато се узима дневник рада из периода када се радило истраживање.

Искон радио је од 17.05. до 23.05. имао следећу дневну програмску шему (без реприза):

Дневна програмска шема Искон радија, од 06.00 до 19.00:

Црквене емисије: 240 минута (од тога 120 минута у ударном времену), култура: 60 минута, сервисне инфо и занимљивости: 120 минута, емисије колажног типа које укључују црквени садржај: 120 минута, музичке емисије: 120 минута, дневник (централна информативна емисија): 15 минута, емисије забавног типа које укључују црквени садржај: 60 минута, вести итд.

Постојећи аудиторијум Искон радија су у великој већини млади (од 20 до 29 година) што је била и циљна група од самог почетка. Будући да је прва фаза развоја Искон радија завршена, од 1. августа почеће се са другом фазом. Пошто је постигнут циљ постизања велике слушаности и препознатљивости Искон радија у Врању, од 1 августа емитоваће се програм по новој програмској шеми.

Извор: Епархија врањска