Стручњак за медије: Црква мора бити све више присутна на социјалним мрежама

Медијски стручњак Мајер: Гугл и Фејсбук су потисли Цркве и библијске текстове као места тражења одговора – Потреба „за нечим што је Црква“ код омладине је „невероватно велика“.

Више смелости у циљу присуства на социјалним мрежама захтева медијски стручњак Ансгнар Мајер од Римокатоличке Цркве. „Раније се од Цркава и библијских текстова тражио одговор, а данас су то Гугл и Фејсбук“, рекао је данас у интервјуу немачкој католичкој новинској агенцији КНА. На овогодишњем пролећном заседању немачких бискупа у Хилдесхајму он је информисао свих 66 бискупа о најновијем развоју на пољу друштвених медија.

„Ко жели да данас досегне младе људе од 15 и 30 година, мора им бити саговорник, додао је Мајер. „Потреба за таквим нешто што је Црква невероватно је велика. Људи интензивно траже заједничарење.“ Важно је изграђивати поверење, бити аутентичан, па и преко личности.

Мајер је указао на значај друштвених медија. Човек мора себи представити да у трајању једне просечне проповеди, на интернету 50 милиона посматра видео, више од 25 милиона лица  постављају питања преко Гугла, и један милион лајкује на Фејсбуку. Ако Црква није у стању или могућности да се ангажује преко друштвених мрежа, „онда ће други давати одговоре“, рецимо сајентолози, секте, фундаменталистичке заједнице и др.

Извор: Катпрес